Szállásfoglalási feltételek
Szálláshelyeink lefoglalása előtt, kérem szíveskedjen elolvasni a szállásfoglalási feltételeket!
1. Szolgáltatás/Árak
A szálláshely leírása a tulajdonos/szállásadó által megadott (interneten, egyéb kiadványokon, hirdetéseken szereplő) adatokon alapszik, valódiságáért a tulajdonos/szállásadó felel.
A Vendég a szolgáltatás igénybevételi szándékát írásban, vagy telefonon jelzi a szállásadónak, melyre a szállásadó ajánlatot tesz. Az ajánlat elfogadása után a vendég a szálláshelyet a lefoglalt időszakra vonatkozó szállásdíj bruttó értékének 30% -a megfizetésével lefoglalja, melyet bankszámlára történő átutalással, postai csekken, vagy készpénzben egyenlít ki.
A foglaló megérkezéséről a szállásadó visszajelzést ad a vendég részére faxon, telefonon, sms-ben, vagy elektronikus módon. A szállásdíj fennmaradó részét a vendég a helyszínen, megérkezésekor fizeti.
Devizában történő fizetés esetén a szállásdíj a szálláshely elfoglalásának időpontjában érvényes árfolyam szerint kerül megállapításra.
2. Megérkezés-elutazás
A beköltözés rendszerint 14 órától, a szállás elhagyása legkésőbb de. 10 órakor történik.
A vendég megérkezésekor köteles felszólítás nélkül a szállásfoglalás-visszaigazolást bemutatni.
A szálláshely a rögzített időponttól eltérő időszakban történő elfoglalása a szállásadó és a vendég közötti külön egyezség alapján történhet.
Amennyiben a vendég a már használatba vett szálláshelyet a megállapodásban szereplő távozási dátumnál korábban kívánja elhagyni, és a távozás okaként nem állapítható meg a szállásadó felelőssége, úgy a szálláshely az igénybe nem vett szállás díját nem köteles visszafizetni a vendég részére.
3. Felelősség
A Szállásadó vállalja, hogy a Vendég által lefoglalt szálláshelyet a gondosság keretein belül előkészíti a megállapodás szerinti szolgáltatások teljesítésére.
A szállásadó köteles dokumentálni a kiadott vendégéjszakákat és a vendégek személyi adatait, ezért a vendég tudomásul veszi, hogy adatait az érkezést követően a szállásadó rendelkezésére bocsátja.
Szállásadó kijelenti, hogy minden személyes adatot, mely a szálláshely igénybevétele kapcsán a szállásadó rendelkezésére áll, csak az ügyfél ügyeinek intézése és a kötelező dokumentáció vezetése céljából használ fel.
A vendég köteles rendeltetésszerűen használni a szálláshelyet, az általa okozott kárt jelentenie kell a szállásadónak, és adott esetben megtéríteni azt.
A vendég, a vele együtt utazók, illetve más vendégeik által a szálláshelyen okozott kárért felel, a szállásadó a vendéget közvetlenül vonhatja felelősségre. Az okozott kár megtérítése a kulcs leadása után készpénzben történik. Amennyiben a szállásadó a vendég által okozott károkat csak annak elutazása után veszi észre, akkor azt a szállásadó utólag számlázza ki.
4. Reklamáció
Amennyiben a vendég a beköltözéskor azt állapítja meg, hogy a szálláshely nem felel meg a leírtaknak (hiányosságot fedez fel), azt köteles azonnal jelenteni a szállásadónak.
A szállásadó köteles a hiányosságot pótolni.
Amennyiben a vendégnek szándékában áll a hiány pótlásának elmulasztása miatt a szálláshelyet elhagyni, a megérkezéskor a szálláshelyet nem elfoglalni, úgy a szállásadó köteles a vendég által előre kifizetett foglalót visszafizetni, és minden segítséget megadni, hogy a vendég az adott településen az eredeti igénylésben szereplő feltételeknek megfelelő szállást kapjon.
5. Visszalépés/Szálláshelyfoglalás megváltoztatása/ más vendég részére történő átruházása
A szálláshely végleges lefoglalása attól a naptól számít, amikor a foglaló összege a szálláshelyre megérkezik (postai csekken történő beérkezés, banki átutalás teljesülése). Véglegesnek tekinthető a szállásfoglalás abban az esetben is, ha a vendég az általa befizetett foglalóról szóló bizonylat másolatát továbbítja a szállásadó részére (faxon, vagy más elektronikus módon). Utóbbi esetben a bizonylat megérkezésének az időpontja a mérvadó.
A vendég a foglalási szándékától bármikor elállhat, vagy a lefoglalt szálláshely igénybevételének jogát másik személyre átruházhatja.
A visszalépés, szálláshelyfoglalás megváltoztatása vagy másik személyre való átruházás attól a naptól érvényes, amely napon az írásos értesítés (postán, faxon vagy e-mailen keresztül) a szállásadóhoz beérkezik.
Ha a foglaló már kifizetésre került, akkor a szállásadó lemondási díjat számol fel.
A szállásadó a lemondási díjat a foglaló összegből vonja le.
Amennyiben a Vendég eláll a szállásfoglalási szándékától, akkor a következő költségtérítési díjat köteles fizetni a szállásadó részére.
Az aktuális foglalásra és szállásdíjra vetítve a szálláshelyre érkezés eredeti időpontját megelőző:
a) 21 nappal 0 %
b) 20-7. nap közötti lemondás esetén 30%,
d) 7 napon belüli lemondás esetén a szállásadó a foglaló értékét nem köteles visszafizetni.
Meg nem jelenés esetén a szállásadó a szálláshelyet 24 órán keresztül fenntartja, de annak lejárta után kiadhatja.
Amennyiben előre nem látható események, kívülálló okok (pl. természeti katasztrófa) miatt a szálláshely igénybevétele nem valósulhat meg, a befizetett összeget a foglaló összegéből történő 20% levonásával visszatérítjük, és a foglalást töröljük. Amennyiben a bérelt szálláshely a bérlési idő kezdetekor nem állna rendelkezésre, a szállásadó igyekezni fog egy hasonló szálláshelyet rendelkezésre bocsátani. Ha ez nem sikerülne, az egész befizetett összeg visszatérítésre kerül.
Kölcsönös jogigénnyel egyik fél sem élhet.
6. Kárbejelentés/közreműködési kötelezettség bekövetkező károk esetén
Károkat, amelyek az adott szálláshelyen történő tartózkodási idő alatt a vendég által használt helyiségekben keletkeznek, azonnal jelezni kell a szállásadó felé. Amennyiben a vendég hirtelen fellépő műszaki hibát fedez fel, amely az általa használt helyiségekben károsodáshoz vezethet, úgy köteles minden tőle telhetőt megtenni, hogy a kárt elhárítsa vagy a lehető legkisebb mértékűre csökkentse, illetve a zavar kiküszöbölésében közreműködjön (pl. vízcsőtörés, berendezés, műszaki cikk meghibásodásának azonnali jelentése a szállásadónak).
|